10.03.10 Vad hände med världen!?


Idag har vi hoppat ut från ett flygplan 5000 meter uppe i luften! Vad hände med världen!?
Detta går ej att beskriva med ord, måste upplevas helt enkelt. Några exempel på ord är crazy, galet, roligt, sjukt m.m.
En grym upplevelse som vi aldrig kommer glömma! Dock några minnesluckor med tanke på att vi hade en hastighet på 200 km/h =)

Behöver vi tillägga att vi var helt sjukt nervösa inför detta och kände oss inte direkt lugnare när vi på vägen upp i flygplanet märkte vilka galna männinskor som hade vårat liv i deras händer!

Vi föll fritt i 1 minut och svävade i ca 4 minuter!

Helleluja, ner kom vi och fort gick det! Framförallt så överlevde vi! =)





Britta är taggad!




Anna är crazy!




Sara gör en Jim Carey!




Britta flyger




Anna flyger!




Sara flyger!




Nere på marken igen





Just nu känns det som att vi svävar på moln..


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad modiga ni är! :)

2010-03-10 @ 08:52:55
Postat av: Emma

WOW! Tjejor, jag bugar och bockar - är mäkta imponerad över allt ni vågar er på! Ni gör helt rätt som provar på allt som nz har att erbjuda, gillar man äventyr så finns det mesta och lite till! Snälla Sara - ät en Hawaiian Chicken Burger på Burgerking åt mig, jag hann inte med det... Kram på er!

2010-03-10 @ 09:23:02
Postat av: Therese

Åh guud vad roliga äventyr ni har, grymt!! Jag fick precis erat vykort, tack så jättemycket :) Jag ska laga köttbullar idag, jag vet att ni är avundsjuka och längtar efter svensk mat :P

2010-03-10 @ 11:48:09
Postat av: Hanna

O himmel så fränt de måste varit!! :D Men nu tycker ja snart att de är dags att komma hem lite:P

O du sara, på måndag går flytten! wihoo så när du kommer hem får du skynda o komma o hälsa på i berschan! :D Kram påer!

2010-03-10 @ 15:33:57
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: frida

Jag förstod att det var nått sådant ni skulle göra.

Ni är så modiga! Kan tänka mig att det är en speciell känsla att sväva.. men frittfall... GAAAAAAA!

Läskigt^^



Anna, i miss you a litte bit ;)



KRAMISAR!

2010-03-10 @ 16:53:12
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Cissi Lu

Guu så häftigt! :)

2010-03-10 @ 16:56:39
Postat av: Ulla

Ni är inte kloka!!!! :-)

Ni måste ju ha nåt kvar att göra i era liv!!!!

Kram

2010-03-10 @ 20:10:57
Postat av: Anna Asplund

Fan vad coolt! Mkt modiga :)

2010-03-13 @ 13:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0